piątek, 7 sierpnia 2015

Informacja + niespodzianka(?) + ankieta

Witajcie! Przepraszam, że dawno nie dodałam rozdziału ale przez ciągłe upały praktycznie nic mi się nie chce.
Wytłumaczenie mojej nieobecności jest w poprzedniej notce.

Moje nowe hobby jest również powodem długiego braku rozdziału. Przepraszam ale chciałam spróbować czegoś nowego a Photoshop CS6 jest dosyć rozbudowanym i skomplikowanym(jak dla mnie) programem graficznym. Mam nadzieję, że zrozumiecie i nie będziecie mieli mi tego za złe.
(Dalsza część postu w rozwinięciu)



Ostatnimi czasy zainteresowałam się grafiką komputerową.Zaczęłam robić swoje pierwsze nagłówki w Photoshop CS6.
Nie pokaże moich pierwszych-pierwszych nagłówków, ponieważ są one okropne i od razu je pousuwałam.

Poniżej macie nagłówek który stworzyłam w ok. 30 minut i jestem z niego dumna:
 Wiem, że nie jest on idealny ale dopiero zaczynam. Jest to najlepszy jak dotychczas nagłówek który wykonałam. Dodatkowo cieszy mnie to, że zrobiłam go bez pomocy YouTube.
[Edit] 

 Jest to drugi nagłówek wykonany dzisiaj przeze mnie. Męczyłam się z nim z niecałą godzinę. Bardziej się przyłożyłam do niego. Pobawiłam się światłem itp. :

Im dłużej się nim przyglądam dochodzę do wniosku, że wyszły mi fatalnie. Drugi nagłówek nie wyszedł tak jak chciałam ale dopiero zaczynam swoją przygodę z grafiką komputerową.
[Edit 8.08.2015 12:50]
 Dzisiaj zrobiłam kolejny nagłówek. Jestem z niego naprawdę bardzo dumna. Najlepszy nagłówek jaki dotychczas zrobiłam. Jest ,,ulepszoną'' wersją dwóch powyższych. Został zrobiony w ok. 30-40 minut.
Jeśli będziecie chcieli mogę zamieszczać więcej swoich prac graficznych i ew. wykonywać dla was. Wiem, że jest to blog z opowiadaniem ale chciałam się z wami podzielić moim nowym hobby.
Mam nadzieję, że zrozumiecie :) 
Poniżej macie dwie ankiety. Proszę zagłosujcie. Czas do 10 sierpnia.



 Mam nadzieję, że skomentujecie/ocenicie powyższy nagłówek i ew. doradzicie w sprawach graficznych. 

3 komentarze:

  1. Hejka ♥
    Masz fajne hobby,to bardzo dobrze,że się nim dzielisz :)
    Ślicznie Ci to wychodzi,a jeśli chcesz,(a ja jestem za),to fajnie było by,abyś dodawała Twój arcydzieła ;) Bo są naprawnę śliczne i widać,że się napracowałaś...
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinie. Jak tylko stworze coś nowego, godnego pokazania zrobię post. Nie mogę nazywać ich arcydziełami ponieważ dużo im brakuje.
      Pozdrawiam kocham

      Usuń
  2. Hmm... Na robieniu nagłówków trochę się znam! Tym bardziej, że moja kumpela jest w tym geniuszem! *.*
    Muszę ci powiedzieć, że nie są najgorsze... Jednak musisz jeszcze trochę popracować! Ale patrząc na pierwszy, drugi i trzeci stwierdzam, że wychodzi ci coraz lepiej! <3
    Trzymaj tak dalej, a niedługo staniesz się prawdziwa mistrzynią nagłówków! ^^
    Fajnie byłoby, gdybyś dodawała swoje prace! :3
    Kocham i czekam na rozdział! ^^

    OdpowiedzUsuń