niedziela, 26 lipca 2015

Hey, hay, hello


Witajcie po bardzo długiej przerwie. Wróciłam już dawno, bo w zeszłą sobotę ale nie miałam ochoty przepisywać rozdziału z powodu tylko jednego komentarza pod ostatnim rozdziałem. Wiem, że nie pojawił się o czasie(choć go zaplanowałam), blogger miał go wstawić automatycznie ale coś zaczął szwankować(coraz częściej mnie irytuje ten blogger) za co bardzo przepraszam.
Rozdział na 100% pojawi się jutro około godziny 19:00(byłby wcześniej ale idę na 10:30 do dentysty, 5 leczenie kanałowe)

Nie komentowałam waszych blogów, mimo że, przeczytałam nowe posty. Najzwyczajniej w świecie nie chciało mi się(jestem wielkim leniem) i nie miałam weny a poza tym byłam zbyt zajęta graniem w The Sims 3(miałam fazę na simsy). Przepraszam za to jeszcze raz.

Jak widzicie zmieniłam nazwę. Uznałam, że Black Angel jest mało oryginalne. Wiem, często zmieniałam nazwę ale Obiecuję, to już ostatni raz.
Od dzisiaj już nie będę nazywała się Black Angel lecz Ayuno- San. Jeśli chcecie wiedzieć skąd pomysł na tą dziwaczną nazwę śmiało piszcie. 


Tak na marginesie. Jeśli macie konta na grach typu stardoll, moviestarplanet Piszcie! Ostatnio bardzo się w owe gry wciągnęłam.

[EDIT]Rozdział pojawi się pod warunkiem, że będzie min. 1 komentarz
                                                                                                
                                                                                                  Pozdrawiam Black Angel Ayuno-San

1 komentarz: