czwartek, 27 sierpnia 2015

Kolejny post - SKOMENTUJCIE!!!

Przepraszam za to, że nie dodałam żadnego rozdziału od miesiąca ale naprawdę nie chce mi się siedzieć godzinami  przepisywać z zeszytu na komputer tylko dla 2-3 osób. Z racji tego, że nie zawsze mam przy sobie komputer wszystko co piszę zapisuję w zeszycie. Niestety mam wadę wzroku(mam na jednym oku -1,75 a na drugim 0) sprawia, że czasami trochę ciężko mi przepisywać wszystko na komputer. 
Mam w planach założenie bloga LifeStylowego, na którym będę rozpisywać się na przeróżne tematy, będę oceniać książki/filmy i wstawiać swoje prace graficzne. Jeśli chcecie, żebym takiego bloga założyła napiszcie w komentarzach.
Zastanawiam się na zawieszeniu bloga. Bardzo mało komentujecie, do tego dochodzi znikoma ilość wyświetleń dlatego bardzo Was proszę zagłosujcie!
Poniżej macie sondy w których mam nadzieję, że zagłosujecie. Macie czas do 15 września bieżącego roku


2 komentarze:

  1. Jestem!
    Nie zawieszaj bloga proszę!!!
    Będę czekała na rozdział..
    I czekam jak założysz tego nowego bloga ^^
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam ,że kiedyś tutaj byłam
    A teraz nadrobiłam
    Nie zawieszaj bloga bo piszesz fenomenalnie
    Czekam na rozdział :*
    ~~Ewa

    OdpowiedzUsuń